日曜日, 11月 26, 2006

3ヶ月の写真

















あれから、もう3ヶ月たっちゃいましたね。みなさんは元気にしてましたか?
この3ヶ月、YWAMのホノルルベースでキッチンやヤードで働きながら、週に何度か宣教の働きについての講義を受けてきました。すごく楽しかった!SOMEという学校をする予定だったのが3ヶ月のインターンシップという形になって、思ってきたものとは違ったけれど、私にぴったり必要なことを神様は用意していてくれました。この3ヶ月の日々の意味を言葉にしようと思うんだけど、いまははっきり見つかりません。今はそれでいいのかなって思います。ただ、わかるのは神様が誠実に私を導いていてくれてること。
明日日本に戻ります。また4月にハワイに戻ってくるよていです。
いろんな人に、いろんな形で励まされてきたことを思います。
みなさん、どうもありがとう。SEE YOU SOON。
It's already been 3 months, How are you doing?
I was working at kitchin and yard for last 3 months at YWAM Honolulu. I love
d it. Also I had lecture about mission couple of times a week. I came back here for to do SOME which is school but it changed as internship. It was diffrent what I imaged but this was better , God prepared it for me. I can not find words for explain these days right now but I think it is OK and I just strongly know is God is guiding me faithfuly.
I'm going to back japan tommorow and hope come back Hawaii April.
I was so encouraged through different peoples, thank you so much for being my life.






































































1 件のコメント:

Ang さんのコメント...

I miss you! I have come back to visit hawaii, but it's not the same without you. Please send me an email or comment on my blog sometime. God bless you!