木曜日, 3月 16, 2006

CAMP



今日まで、まことキャンプでした。
まことキャンプとは、ノーススターのプログラムスタッフの一人 まこと が企画した、キャンプだったんです。今回のキャンプであたしは初めて、スノーボードレッスンに参加しました。もちろん生徒で。初めてみんなと一緒に滑ったんだけれどとっても楽しかった。
一緒に色んなことをチャレンジするから、今までで一番キャンパーの友達と仲良くなりました。うれしい!
ノーススターでの生活も残すところ後5日。家に帰って、友達や家族と時間を過ごすのも楽しみだけど、ここで出会った友達と離れるのはさみしいな。良い時間を過ごしたいです。友とも、神さまとも。

It was Makoto camp until today. Makoto is one of the program staff and Makoto camp is the camp he planed.I have join with snowboard lesson with camber.It was my first time to got lesson wiht other people. It was fun. I had good time with friends who are camper i ever have because we did a lot of stuff together. I like it!
I have 5 days left at Northstar. I'm exciting to spend time with my friends and family before I go to Hawaii but same time ,I'll miss people who I met in here. I would like to have good time with friends and with God .

0 件のコメント: