木曜日, 8月 25, 2005

早いもので、もうすぐ八月も終わりですね。
今日の乗鞍は曇りでした。
でも、知ってます?曇りの日の緑がきれいなこと。私はこれが大好き。
緑がくっきりうきでて、晴れの日では見れないような鮮やかなグリーンがあります。


今日はスローな一日でした。

お客さんも少なく、朝から、お風呂掃除、施設のチェックを済ませたら、午後はシェフのかよさんと

散歩に行きました。ゆっくり歩きながら花を見つけたり、木々を見ながら”本当にスローな一日”実感しました。

このごろ気づいたのは、ここ乗鞍には働きに来たはずなんだけど、なんだかとってもリラックスした日々を送ってるということ。ここに来る前は、仕事もなく勉強もなくただただ毎日を過ごしていました。いろんなことを考えて、でもちょっと空回りしていたりもして。これから、何していこうか、そのことばかり考えてました。

ここにきて、持っていたものを手放したとき、なんだかとても安心して、ただで存在してるだけでもいいんだって気持ちになりました。

今はこのときを楽しんでいます。

今日のおもしろ?写真。

スタッフのトロイ・マルティナ夫妻が夕食後にオセロをやっていました。

なんだかかわいかったので写真をとっちゃいました。

では。See you.

Hello ,Now I'm going to try writing by Englsh.

It was cloudy in here.But ,sometimes I like cloudy.Because it makes green more pretty.

Did you know that I like Green.

Anyway,it was slow day today.I've done clean up the bath and facirity at Mornig, and I went to walking with Kayo after lunch.Kayo is cooker in here.

I rearized that I'm relaxing than before I come here.After I came back to Japan I was trying to find out what should I do next .I kept think about it but I couldn't find out.I came here for work ,I started working and knew that I was getting open my hand from try to find out my future.And I got peace in my heart.

So now I really enjoing being here.It is going to be done soon.I'll miss here and friends.

I

0 件のコメント: