火曜日, 8月 30, 2005

水遊び








今日の乗鞍は朝はいい天気、午後は曇りでした。
この乗鞍に来て1ヶ月半、今日は最後のお休みでした。去年仕事を辞めてから始まった長い長い夏休みは今週の日曜でひとまず終わります。

昨日はあたしのおばあちゃんの81回めのバースデーでした。今、病院で入院してるけど家族や病院のスタッフの方とお祝いしたい。ばあやんがここまで生きてきたことを、感謝します。

今日はさぶちゃん、かよさん、そしてキムと川に遊びに行きました。水は超つめたい!!!足が冷たすぎていたくなってくる感覚。けど、それをじっとがまんして少しなれてきたら、今度は腰までってかんじでちょっとずつ慣れていきました。ジャンプできる岩があったり、滑れる岩があったりして、だんだん楽しくなってきました。でも、寒さが疲れを助長させて、30分くらいで帰ってきちゃいました。みんなでお風呂にはいって、温まり、夕飯の買い出しにいったり、あっという間にお休みの一日は終わっちゃいました。たのしかったなあ。

夕飯前に疲れてお昼寝。至福の時でした。

It was sunny in this Morning and became coudy at afternoon here.It was last holyday since I had been here 1 and a half manth.It is going to be done soon my long long summer break since I quiet job last summer.I'm kind of exciting that I'm going to start new job,

Yesterday was my granma's 81th birthday.She is staying at hospital now .so my family ,my church's friends and staff of the hospital celebrated her aniversary.I'm so appriciate that my grandma is living.I love you Grandma!!

I want to swim at the river with Sabuchan ,Kayosan and Kim today,We thought that it was going to be warm but water was so cold.My feet was so hurt when I trying in to the water.after getting corm down ,we started jamp from the rock.It wasn't much high and that was so much fun,It was slider there too.This place is after little water fall and really deep.I couldn't touch bottom even when I jump in .That was so fun but we were getting cold and we back to Northstar .we took bath together and went to shopping for dinner,

I had full sleep before dinner ,that was best!!

0 件のコメント: